En aquesta ocasió han estat alumnes de l’ESO i profes de Mates que  col.laboren en el GIPEAM (Grup d’Investigacio en Pràctica Educativa i Activitat Matemàtica) , de la UAB , liderat per la nostra estimada Edelmira Badillo, treballant com l’alumnat utilitza i justifica de manera correcta la conservació de les àrees a les figures planes.
 
A través d’aquest estudi queda palesa la importància d’oferir diversitat d’activitats d’aprenentatge basades en aspectes procedimentals on l’ús de les fórmules no ha de ser la única forma de resolució. Hem vist com els nostres alumnes han retallat, doblegat paper, projectat … i arribat a les solucions dels problemes plantejats sense la utilització, necessària,  de les fórmules. Ha estat un aprenentatge magnífic per alumnat i professorat. Moltes gràcies Edel !!!

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies