A dia d’avui, ja ningú posa en dubte que l’àmbit del comerç té com a eina fonamental les pàgines web per a la venda i contacte amb els clients i, en concret, les botigues virtuals o electròniques.
En els estudis del cicle formatiu d’Activitats Comercials es cursa una matèria en què s’adquireixen les competències necessàries per al disseny i manteniment d’aquestes botigues, a més de les accions de màrqueting digital que les acostumen a acompanyar.
És per això, que els alumnes han elaborat el seu PROJECTE de botiga electrònica i us la volen mostrar. La botiga ha estat creada per les alumnes: OLGA, NOA, SAMERA i ANNA del curs de 1r. Una de les eines de comunicació que han treballat és el correu electrònic, i elles han presentat BELLA, d’aquesta manera:
En els estudis del cicle formatiu d’Activitats Comercials es cursa una matèria en què s’adquireixen les competències necessàries per al disseny i manteniment d’aquestes botigues, a més de les accions de màrqueting digital que les acostumen a acompanyar.
És per això, que els alumnes han elaborat el seu PROJECTE de botiga electrònica i us la volen mostrar. La botiga ha estat creada per les alumnes: OLGA, NOA, SAMERA i ANNA del curs de 1r. Una de les eines de comunicació que han treballat és el correu electrònic, i elles han presentat BELLA, d’aquesta manera:
“Nova botiga de maquillatge
Us volem convidar a tots a que aneu a la nostra web i us informem que per la vostra primera compra les 50 primeres persones tindran un descompte del 40%.
Afanyeu-vos per fer la vostra primera compra i gaudir dels nostres productes de qualitat a un preu exclusiu”.